.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان ثبت نام برای سفر اربعین مشخص شد
سید مجید میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اربعین پیش رو با شرایط خاصی که امروز در آن هستیم ویژه است.
زمان ثبت نام برای سفر اربعین مشخص شد

ظلمی که مردم غزه درحال گذراندن آن هستند و اربعین امسال با سال‌های گذشته تفاوت دارد و طبق گفته رهبری اربعین جهانی است و جهانی‌تر خواهد شد.

 

همانطور که مقاومت فلسطین اعلام کرده. مقاومت شجاعانه مردم غزه در زیر شدید‌ترین جنایات، آن چه باعث این مقاومت شده درس کربلاو عاشورا است.

 

برای اربعین ۱۴۰۳ خود را آماده می‌کنیم که با اتکا به مردم و مشارکت آن‌ها اربعین خوبی را رقم بزنیم. برای همین ضمن بررسی آسیب‌های سال گذشته امروز عملیات اجرایی اربعین امسال را آغاز کردیم و برنامه‌های خود را از امروز وارد فاز اجرا خواهیم کرد.

 

یکی از تصمیمات آن بود که قرار شد که زمان ثبت نام را از ماه ذی هجه آغاز کنیم تا زائران با شرایط بهتری ثبت نام کنند.

 

همچنین زمان اجرایی سازی بسیاری از پروژه‌ها مشخص شد که امیدواریم سهولت بیشتری را مردم تجربه کنند.

 

پیش بینی ما حدود ۵ میلیون مسافر است و برای همین به توسعه پارکینگ‌ها به استانداران تاکید کردیم.

 

در ارتباط با وسایل حمل و نقل عمومی به دلیل غفلت در گذشته‌با کمبود مواجه هستیم و با بحث با دولت عراق و گفتگو با عراقی‌ها قرار بر این است اتوبوس‌های عراقی که کیفیت بالای دارند کمک بگیریم و بر این اساس بیش از ۱۰۰۰ دستگاه وظیفه حمل و نقل مسافران را از ایران به عراق منتقل کنند.

 

وی ادامه داد: توافق دیگر که به دنبال آن هستیم ورود خودرو‌های شخصی به عراق است که در صورت توافق، اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

 

موضوع دیگر آن است که پلیس گذرنامه ما اقدامات خود را برای صدور گذرنامه زودتر آغاز خواهد کرد که شاهد صف‌های مردم برای دریافت گذرنامه نباشیم.

 

میراحمدی درباره چگونگی مشارکت مردم در برگزاری اربعین، گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره مشارکت هرچه بیشتر مردم در اداره امور، قرار شد ستاد‌های اربعین استان‌ها بررسی کنند تا اقداماتی که قابل واگذاری به مردم است و نهاد‌های مردمی آمادگی برای کمک دارند، انجام شود تا مشارکت مردم را در انجام عملیات اربعین حسینی بیشتر کنیم.

 

وی درباره آخرین وضعیت توافقات ایران و عراق برای تسهیل زیارت اربعین، گفت: در این مدتی که از توافقات می‌گذرد، قرار بود طرف عراقی آمادگی خود را برای مذاکرات و چگونگی عملیاتی کردن آن را اعلام کند، بنابراین ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت برای گفتگو جهت این موضوع انتخاب شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.